Вакансії

Менеджер з продажу

Запрошуємо у свою дружню команду талановитого і мотивованого «Менеджера з продажу».

Вимоги до кандидата:

  • Наявність досвіду роботи менеджером з продажів, перевагою буде робота в сегменті В2В.
  • Вміння та бажання спілкуватись, бути зі співрозмовником на одній хвилі і завжди доносити свої ідеї та наміри.
  • Вміння працювати з запереченнями, тримати удар та гідно виходити з нестандартних ситуацій.
  • Ініціативність, наполеглевість та результативність.
  • Бажання вчитись та вміння швидко опановувати нові знання.
  • Вміння організувати та проводити повний цикл продажу.
  • Знання ПК, 1С на рівні користувача.

Ми шукаємо активну людину, яка першою зателефонує клієнту та почне діалог!

Основні обов’язки:

  • Активний пошук та залучення нових клієнтів до співпраці.
  • Проведення зустрічей, презентацій та переговорів з потенційними клієнтами.
  • Укладання договорів та забезпечення супроводу клієнтів.

Ми пропонуємо:

  • Конкурентну заробітну плату, яка буде відображати Ваші навички та успіхи. Ми цінуємо Вашу працю!
  • Можливості для розвитку та кар'єрного зростання. Ви зможете розвиватися разом з нами!
  • Систему мотивації, яка заохочуватиме Ваші досягнення та зусилля.
  • Оплачувану відпустку та можливість взяти лікарняні, коли Вам це потрібно.
  • Дружній колектив та затишна робоча атмосфера в нашому офісі, який знаходиться біля метро "Почайна".

Контакти:

Відправляйте своє резюме на вакансію на електронну пошту hr@accent-service.com.ua

 

Асистент менеджера з закупівель

Запрошуємо у свою команду відповідального та уважного до деталей «Асистента менеджера з закупівель».

Вимоги до кандидата:

  • Досвід роботи від 1 року у продажах В2В або на аналогічній посаді.
  • Високий рівень відповідальності та організованості.
  • Відмінні навички письмового та усного спілкування.
  • Готовність швидко навчатись.
  • Вміння працювати з Microsoft Word, Excel та програмою 1С.
  • Досвід роботи з офісною технікою.
  • Напрямленість на результат та бажання працювати.

Основні обов’язки:

  • Обробка вхідних замовлень від клієнтів, створення замовлень та рахунків на оплату в 1С.
  • Допомога в оформленні необхідних документів для поставки товарів та відправка документів клієнтам.
  • Супровід замовлень, узгодження дати та адреси доставки, термінів оплати замовлення.
  • Активне розширення асортименту товарів у замовленні клієнта.
  • Допомога менеджеру з продажів у підготовці документів для участі в тендерах.
  • Взаємодія з іншими підрозділами компанії з метою підтримки продажів та розв'язання питань клієнтів.
  • Проведення консультацій по товарам для клієнтів.
  • Забезпечення клієнта та менеджера інформаційною підтримкою стосовно стану запасів товарів, наявності, документообігу тощо.

Ми пропонуємо:

·         Стабільну виплату заробітної плати.

·         Динамічну роботу у команді професіоналів.

·         Можливості кар'єрного та особистісного розвитку.

  • Дружній колектив та комфортну робочу атмосферу.
  • Місцезнаходження офісу — м. Київ, вул. Куренівська, 18.
  • Робочий графік: Пн-Пт з 9:00 до 18:00

Контакти:

Відправляйте своє резюме на вакансію на електронну пошту hr@accent-service.com.ua

 

Комірник

Запрошуємо у свою команду чесного та уважного «Комірника».

Вимоги до кандидата:

·         Знання та практичні навички в організації складського господарства.

·         Досвід організації роботи складу.

·         Знання правил і порядку зберігання продукції.

·         Знання правил і практичні навички організації вантажно-розвантажувальних робіт.

·         Знання програми 1С.

·         Високий ступінь відповідальності.

·         Ініціативність, динамічність.

Основні обов’язки:

·         Прийом і відпуск продукції.

·         Збір товарів згідно заявок клієнтів.

·         Організація зберігання продукції з урахуванням раціонального використання складських площ, а також з можливістю швидко знаходити необхідний товар.

·         Якісне оформлення документації, необхідної для прийому, зберігання та відпуску продукції.

·         Складання звітності.

·         Проведення інвентаризації.

Ми пропонуємо:

·         Стабільну виплату заробітної плати.

·         Офіційне працевлаштування.

·         Адреса: м Київ, вул. Чорноморська 1

Контакти:

Відправляйте своє резюме на вакансію на електронну пошту hr@accent-service.com.ua

 

Водій-експедитор з власним авто

Запрошуємо у свою дружню команду водія-експедитора з власним автомобілем типу мікроавтобус для доставки канцелярських товарів.

   Вимоги до кандидата:

·         Досвід роботи від 2 років.

·         Відмінне знання доріг міста Києва.

·         Пунктуальність та відповідальність.

Основні обов’язки:

  • Адресна доставка товару клієнтам.
  • Робота з документами.
  • Підтримання автомобіля у справному технічному стані.

Ми пропонуємо:

·         Конкурентний рівень винагороди.

·         Графік роботи: пн-пт, 8.00-18.00.

·         Адреса: м Київ, вул. Чорноморська 1

Якщо Ви готові працювати на результат і гідно заробляти, Вам подобається спілкуватися з людьми, і Ви хочете бути впевненим в завтрашньому дні, будемо раді бачити Вас в
нашій компанії !