044 332-72-60 050 419-94-77 067 537-97-96
Каталог товарів
Виберіть модифікацію товару.
Зображення
Товар додано в кошик.
Зображенння товару
Кіл-ть:
Вартість: грн
Разом:  грн
Товар доданий до порівняння.

Доданий до порівняння.

Обзоры

Фліпчарт - що це таке? 04.12.2021 Фліпчарт - що це таке?

Багато хто задається питанням - як виглядає фліпчарт і для чого він взагалі потрібен? Для успішної роботи будь-якого офісу потрібні зручні і функціональні рішення. Магнітно-маркерні дошки чи інакше фліпчарти відносяться до демонстраційного обладнання. По суті, це спеціальні дошки-мольберти, які використовуються під час тренінгів, презентацій, планерок, під час спілкування з клієнтами або партнерами для наочної демонстрації матеріалів ...

Подробнее
Короткий огляд канцелярських товарів і торгових марок 04.12.2021 Короткий огляд канцелярських товарів і торгових марок

Колись, під словом «канцелярія», малося на увазі якесь робоче простір огороджене решіткою, в якому писар під керівництвом спеціально призначеного канцлера становив державні укази, накази та інші бюрократичні документи. Сьогодні «канцелярія» - це різноманітні інструменти для роботи, паперові вироби, папки, реєстратори, дошки багато іншого.

Канцелярія - вона всюди, вона допомагає скласти плани на майбутнє або згадати і записати минуле, реалізувати художні фантазії за допомогою різних кольорів і фактур, і, найголовніше, провести ділову зустріч і організувати робоче місце.
Майже всі торгові марки канцтоварів можна поділити за трьома напрямками:

Офіс (наприклад, Donau, Buromax, Economix). Сьогодні життя сучасного офісу неможлива без безлічі важливих канцелярського приладдя. І це не тільки папір і ручки, це ще різноманітні папки і файли, бокси, кошики, лотки, маркери, ножиці, степлери і Антистеплер. Наявність різноманітної канцелярії безпосередньо впливає на працездатність і настрій кожного працівника, що, в свою чергу, впливає на успіх спільної справи.
Школа і будинок (наприклад, Milan, ZiBi). Кожна сім'я користується своїм набором канцелярських аксесуарів, які роблять життя зручним. Хтось вважає за краще записувати витрати в щоденники, хтось в блокноти, а хтось збирає чеки, контролюючи сімейний бюджет. Крім того, всі батьки стикаються з питанням збірки дитини в школу, що має на увазі покупку рюкзака і всіх необхідних шкільних атрибутів, щоб зробити процес навчання зручним і приємним.
Сувеніри (наприклад, Parker, Bestar, Regal). Іноді привітати або уважити ділової людини сучасного бізнесу дуже складно, так як підібрати подарунок людині, у якої все є, досить непросто. Відмінним рішенням може стати книга або набори оригінальної канцелярії - різноманітні елітні ручки або настільні набори зі стильними та зручними предметами цілком можуть порадувати тих, кого здивувати чимось складно.

Світ різноманітної канцелярії величезний, як і світ виробників і торгових марок канцтоварів. Дуже складно не загубитися в цьому розмаїтті і вибрати відповідні канцтовари для дому, офісу та школи.
Умовно, торгові марки канцтоварів можна поділити наступним чином:

Світові або Європейські торгові марки - вони майже всі ставляться до класу Преміум і Середній +.
Приватні лейбл українських компаній - майже всі знаходяться в цінових сегментах Середній і Економ.

Варто зауважити, що більшість торгових марок спеціалізувалося або спеціалізується зараз на якомусь одному продукті. Безумовно, асортимент кожної компанії в більшості випадків різноманітний, однак відмінною продуктом може бути один або кілька головних. Так, торгова марка Milan - це перш за все оригінальні і суперякісний пральні гумки; Centropen - лідер з виробництва різних фломастерів; Edding - всілякі маркери; Koh-i-noor - чернографітние олівці різної твердості і м'якості, з гумкою і без.

У нашому інтернет-магазині канцелярії «Акцент Сервіс» представлені тільки кращі торгові марки зарубіжних і вітчизняних виробників. А досвідчені менеджери завжди допоможуть, проконсультують і підберуть найкращі товари для Вас!

Подробнее
KOH-I-NOOR: 225 років досвіду в кожному олівці 04.12.2021 KOH-I-NOOR: 225 років досвіду в кожному олівці

Компанія KOH-I-NOOR HARDMUTH виробляє графітні олівці вже більше 220 років.
Засновник компанії - Йозеф Хардмут - перший винайшов штучний грифель, тим самим поклавши початок промисловому виробництву олівців.
Сьогодні графітні олівці KOH-I-NOOR знають і купують в понад 80 країнах світу!
Графітні олівці KOH-I-NOOR виробляються в 20 градаціях твердості. Мають високу ступінь очищення грифеля - олівець пише м'яко, без пропусків, не дряпають папір. Виготовляються з якісної деревини, не ламаються і легко заточуються. Грифель відцентровано і надійно закріплений дисперсним клеєм, що не розбивається при падінні, що не обламується при заточуванні. Олівець KOH-I-NOOR 1500 визнаний еталоном графітних олівців з гарантованою точністю градацій.

Подробнее